Monday, January 30, 2012

M O R N I N G

Assalamualaikum. Hai guys  :D What's up ? Any prob wanna share , sharing is caring. Hehe
okay not funny just being fun : )
Okay , semalam berita tergempar dan aku korang semua tahu berita ni. It's okay aku nak bagitahu jugak yang mana semalam telah membuatkan penonton TV menangis nervous pon ade macam macam lah. Hikhik
Oleh itu semalam telah diumumkan juara Anugerah Juara Lagu [ AJL ] haaa , memang amat mendebarkan buat para artis yang bertanding semalam mahupun fans dan juga penonton dirumah. Tuddiaaaa dia mai dah , hahaha.
Fuhh , tapi sayang artis kesayangan aku AIZAT  tak menang pape pon takpelah nak buat camana memang bukan rezeki dia semalam so anyway , congratulations to HAFIZ juara dengan lagu awan nano , hoho tajuk
lagu pon dah ' nano ' haha. Setakat itu jelah post untuk semalam okay ?
Hopefully enjoy your winners ^.^

Okay fellas , trully this morning i've some events and honestly aku tak mandi lagi post belog ni. Heee : 3
Act aku ade class untuk computer puku 9 nanti , rase malas nak pegi sebab tu tak mandi lagi ni. Huhu
tapi kena pegi jugak sebab dah nak exam dah , kalau tak pegi tak dapat lah sijil untuk tu.
Btw aku nak pegi siap siap dulu orait , having a nice day guys !
Bagi yang exam tu jawab leklok soalan sebab jawapan mesti ade kat soalan , hahaha [ ayat cikgu aku ]
selawat banyak-2 tak tahu tanye orang sebelah belakang depan. Peace !

                                                                   assalamualaikum
                                                                     
                                                                       - pen off -

No comments:

Post a Comment