Thursday, January 5, 2012

cerita biasa

assalamualaikum.
hai ^^
harini aku na ceritakan sikit je.
coz maas na taip panjang-2.
okay , can we start now??

camni , tadi pagi kan dalam pukul 8 camtu aku bangun.
semayang subuh dah pastu tido balik jangan anggap mende lain pulak.
aku semayang ok : D
then tengok jam ' haish , baru pukul 8 nampak macam mendung je ta panas.'
sayu je rasa dengan angin uar uma campr dengan aircon ta tutup.
pastu sambung balik tido , bhahaha !
maklum la bukan selalu bole tido camtu. Hee
aku bangun pulak sebab ayah aku kejutkan
ayah aku na mintak apentah , pastu aku cakap ' ho ho nuh dinung nuh '
haha , au ta tahu aku cakap ape bkur gila doe.
lepas ayah aku pegi dari tempat tido aku 
aku bangun balik kira-2 lima nam minit camtu.
aku tengok jam ' pukul 10.45 dah ' urm 5 minit lagi la tido.
pastu tido balik , hehe jangan marah sebab aku tido selalu
banyak sangat aku taip tido dalam post ni kan , huhu
lepas tu , aku sedar camne entah rasa macam terkejut shock la kate kan.
pastu bangun la , tengok abang aku bukak laptop baru dia tu #macamnopkabojelaptopbaru
tengok dia macam ta tahu ape , baru bangun tido blur 3 4 kali dah.
pastu amik towel , korang tahu kan ape tu "towel" ??
tuala , adoyai takkan ta tahu kan aku saje je tulis tu na bagi panjang sikit cerita aku. Haha
dah la aku ni biukan selalu update , aku bukan pompuan na update selalu blog.
orang pompuan ni dia rajin kan , aku ni lelaki tambah lagi bukan nya rajin.
lepas tu back to the story aku amik towel tu aku tutup kepala aku 
pastu aku lunjurkan kaki aku exercise sikit.
aku pon bangun dari katil rasa perut macam pelik je 
rasa pelik je , gegor molek perut ni
pi minum air masak sebotol , pastu aku rasa macam pelik je hari.
urmm ?? #thinking. aku tengok jam , dengan rasa pelik fikiran ta berapa betul
dengan blur nya ' owah ! boh ! pukul berapa doh ni ?! omboh ! 2.30p.m , haaa -.-'
patut rasa lapor pelik je '
aku pon dengan keadaan rushing terus pegi toilet mandi kan la diri aku
yang bangun pukul tengah hari. Adoyai berat nanam nguh tobak pon !
^_^hehe.huhu.haha.hoho.hihi ^_^

pastu lepas mandi dalam 10 minit gitu
siapkan diri ni semua.
terus turun pegi dapur dan masak air.
aku selongkar ape yang ade kat dapur tu.
dah 2.30p.m tade sorang pon yang balik uma
mahu ayah aku mahu ibu aku
adik-2 aku skola der.
tinggal aku ngan abang doe mak sedara aku baru balik terengganu.
jadi tade orang na masak.
air aku masak tadi dalam 2 minit masak aku pon buat Maggi. Haha
basak terus na makan ape.
aku pon bawak atas maggi masuk bilik while waiting for my parents come back home : D
pastu bukak netbook aku ON9 LA DULU. Hehe
aku on9 sambil dengan lagu , tenang jugak duk dalam bilik 2 orang je.
kalau adik aku balik bising ta sudah la. Huhu
10 minutes later my parents arrived 
baru la bole makan.
maksud aku ibu aku balik terus masak , pastu dia pulop nganjing aku.
' padan la nge muke bangun tengoh hari , lain kali bangun malam kakrang '
amik kau jatuh anak lembu atas kepala -.-'
aku yang kene bukan korang. Hehe
nasib la aku camni dah biasa dah pon : )
tnggu pulak ibu aku masak tolong sikit-2
bole la makan bersama , ayah aku pon dah balik
ibu aku pegi amik adik-2 aku
pastu makan together gether. Hahaha
jadi itulah Cerita Biasa aku harini untuk korang ye ??
hehe , hopes enjoy with it ^_^
hopefully you all guys leave your comment here : D

so ?? enjoy with it ?
comment la sikit ^_^

Assalamualaikum.
-pen off-

No comments:

Post a Comment