Wednesday, January 25, 2012

25 J A N U A R Y

okay , sekarang aku bangun lewat dah pukul 2.45 dan aku ade plan tengah hari lepas orang balik skolah harini tapi dah bangun lewat tak pegi lah jawabnye. Adoi -.- , its okay nak buat macamana kan salah aku jugak. Okay aku lapar , dah pukul 3 dah ni. Hurmm , ibu aku pegi amik adik-2 aku skolah sekarang aku masih terkurung dalam bilik dan tak keluar lagi bilik harini macam anak dara dato' je aku ni.


                                                          btw - Happy Birthday to this guy
                                                               He's Anas Malique Nasrullah
He's the one my eldest.
And now he's 18.

- pen off -


                                                    
                                                                     

No comments:

Post a Comment