Thursday, January 12, 2012

aik..

assalamualaikum.
hai kawan kawan aku !
hehe. Harini aku a post panjang-2 dah.
pendek-2 je malas na post panjang.
Ta larat dah. Huhu
korang na tahu ta , aku pagi ni kan dah plan na keluar pegi bandar jap.
aku memang dah plan dari semalam lagi.
pastu pagi ni na pegi , na pegi potong rambut aku yang dah panjang
la jugak : D then aku siap siap la pagi ni.
mandi semua pagi baju pastu ibu ngan ayah aku ade kat bawa breakfast.
pastu masa aku na turun tu aku ngan abang aku.
suddenly kereta tade , tengok kat dapur tade jugak parents aku.
adoyai diorang dah keluar rupa - rupanya.
adoo , bila na balik ta tahu tu. Dah plan awal-2 tapi ni jadinye.
hurmmm , terpakse lah tunggu diorang balik pulak.
tape , aku ni orang yang sabar haha. Allah suka orang yang sabar tau.
so , sekarang ni tengah tunggu diorang la ni sebab tu post pasal ni.
sementara tunggu kan , tadelah ' sumbat ' sangat haha.
  
okay la , aku na pegi dah.
diorang dah horn dah ' ping ! ping ! ' Hehehe
bising tol laa.
Assalamualaikum.

-pen off-

No comments:

Post a Comment