Sunday, February 19, 2012

Teluk Chempedak

Assalamualaikum.
Kelmarin aku  pegi Teluk Chempedak ngan geng geng sebab kitorang ade masuk comp tapi aku tak masuk pun.
Sebab comp ni comp skate jadi aku tak masuklah aku mane main skate. HAHA , tapi aku support Skate Kemaman sebab tu aku datang sekali kelmarin kat T.C taww. Haa , memang best ah kelmarin ade beberapa fans kemaman datang bagi support termasuk aku dan aku sebagai photographer untuk Skate Kemaman aku amiklah sedikit sebanyak photos dan aku bukan photographer skate je aku aku street photographer jugak :) aku bukan nye pandai sangat pun :(  Huhu , tapi memang puas hati lah dapat join sekali ngan diorang memang best and i can't forget the moment that's bringing me always on smiling :D tapi sayang skater kemaman tak dapat balik ngan hadiah . cakap pasal hadiah perghhh lumayan dow kalau boleh aku nak tapi takpe good trying and diorang dapat experience yang lebih :D
hope lepas ni dapat join lagi ngan diorang  :) dan hopefully skater kemaman ade improvement di masa akan datang. Neway korang mmemang sporting memang best bila duk ngan korang and i always support Skate Kemaman :))))) Hehehee
 
Bai Bai

       -pen off-

No comments:

Post a Comment