Wednesday, October 26, 2011

perkahwinan abg spupu XD

hai !
assalamualaikum , huhu
hari ni is the good day
dan hari yang membuat kan aku bangge ngan abg sepupu aku .
kerana dia sudha selamat diijab kabulkan dengan pasangn nye , huhu
comel jugak pasangan dia tuh , kuang3
tapi , hari ni memang banyak gile keje kene buat
takkan ta tau kan , lepas habis semua tu , memang ta tido malam lha de kemas kemas ,
fuhh , pergghhh XD huhu
tape-2 , HAHA
tadi an gua pegi seven-E , pergghhh
hujan lebat deeerr , gua ride motor naseb baik ta jatuh , fuhh
debo gile dho , kalau ta. ta tau lha jadi ape , HUHU
bejerok basah balik , kih3
ok lhaa , gua mau chow lu ..
last skali aku mau cakap , 
selamat pengantin baru lhaa untuk abg sepupu n kakak iar sepupu .
HAFIZ <3 SITI ZAINAB

ASSALAMUALAIKUM


No comments:

Post a Comment